Wounded deer at the barber: Illustrations

zondag, december 17, 2017



Wauw, wat is het weer een lange tijd dat ik nog eens heb geblogt. Echt bijna niet te geloven. In die tijd ben ik negentien geworden, heb ik ontzettend veel nieuwe tekeningen gemaakt enzovoort enzovoort. Hoe gaat het daar met jullie?  
Vandaag wil ik jullie nog wat illustraties laten zien die ik heb gemaakt rond het boek van Carver (What we talk about when we talk about love).Waarin een man verteld over dat hij was gaan jagen. In mijn vorige blogpost liet ik al een aantal schetsen en dit zijn al een aantal 'affe' resultaten. 

Enjoy! :) 






You Might Also Like

10 reacties

  1. Wat een mooie manier van tekenen heb jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe tekeningen! Hele mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een ongelofelijk leuke mooie tekeningen weer! Ik hou zo van je tekenstijl! (heb ik waarschijnlijk al heel vaak getypt, maar het is gewoon zo, dus tja ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aww danku ^-^ Jou werkjes zijn anders ook echt wel prachtig! <3

      Verwijderen
  4. Je wordt oud zeg Helene, hahaha, 19 lijkt me echt zo het aller allerlaatste "tienerjaren" jaar, ofzoiets? Hoe graaf zijn uw tekeningetjes weer, kei leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt wijs dat het geïnspireerd op een verhaal! Weet je wat ook leuk zou zijn? Als je zo hele korte fragmentjes van het boek zou plaatsen bij je tekeningen. :D

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety