* Summer Paintings *

woensdag, augustus 08, 2018



Zoals vorige zomer ben ik ook dit jaar opnieuw begonnen aan het schilderen van reeds bestaande werken. vorig jaar was dit vooral renaissance, maar ik had deze zomer echt zin om me ook eens te verdiepen in andere stijlen. Dus bereid je maar al voor op een mix van verschillende tijden en stijlen door elkaar. Van Romantiek naar Barok naar Renaissance enzovoort. Een beetje een chaos. Maar misschien kennen jullie me zo wel al...
Ik dacht dat het misschien wel interessant zou zijn moest ik mijn potloodtekeningen er mee opzetten. Dus voila hier zijn ze dan! :) (sommige moet ik nog inschilderen, maar hier is in ieder geval al een kleine preview) 
De dood van sardanapolos : Delacroix
La Notte/ De onrustige slaap :Michelangelo

 



You Might Also Like

4 reacties

BlogSociety