10 leuke en gezellige films

zaterdag, december 27, 2014

Hi! Misschien hebben jullie ook allemaal al gemerkt dat er vandaag een hoop sneeuw is gevallen. Ik vind dit echt altijd zo gezellig om dan rustig binnen te zitten en een film te kijken. Vandaag leek het me dus leuk om een lijstje te maken van een hoop films die ik echt enorm goed vond en zeker leuk zijn om te zien met dit weer, hier gaan we dan:

- Frozen (of course :) )
- Dream house
- The time travelers wife
- brothers
- In time
-The lucky one
-Now is good
-About time
-Life as we know it
-Forrest gump 

Hopelijk hebben jullie al een leuke vakantie gehad. Morgen ga ik naar de Ardennen gaan. Wat super leuk is nu dat het zo heeft gesneeuwd. Sneeuwmannen maken enzo... Haha Laat me weten of jullie misschien nog een aantal leuke films kennen.

Heb nog een hele fijne vakantie! XoXo

You Might Also Like

9 reacties

  1. Ik vind de sneeuw ook super gezellig! Veel plezier!

    xoxo
    Dascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die sneeuw op je blog! En sneeuw is inderdaad gezellig! Veel plezier :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke films! Heel veel plezier bij de ardennen, gaat vast wel lukken. Je hebt echt een hele leuke blog naamgenootje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh Dankje! Haha ja, ik had al gezien op je blog dat we dezelfde naam hebben :) X

      Verwijderen
  4. Omg! Ik wil de meeste films die op jouw lijstje staan ook kijken! Haha.. Leuk artikel! x

    www.inspireyourlifestyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne inspiratie <3 Frozen is echt een schattige film! About time vond ik ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety