'The joy of dressing is an art'

zondag, april 12, 2015



Hebben jullie een fijne dag gehad? Ik weet niet goed hoe ik er aan moet beginnen maar vandaag heb ik 200 volgers op bloglovin gehaald! Tweehonderd, wauw. Tweehonderd mensen die op de 'follow' knop hebben gedrukt. Misschien ben ik het een beetje aan het overdenken maar het maakt mij gewoon zo gelukkig om te weten dat mensen van overal naar mijn blog komen kijken. Ik doe dit gewoon zo graag en het is leuk om te zien dat mensen echt kijken naar wat ik hierop zet. :)
Ik had jullie ook in mijn vorige bericht belooft om nog eens wat tekeningen te laten zien. Velen van jullie leken dit wel leuk te vinden en natuurlijk vind ik ze ook heel leuk om te maken. Deze vakantie heb ik echt iedere dag al wat geschilderd. Voor mijn verjaardag kreeg ik ecoline en ik moet zeggen dat nu ik het ontdekt heb echt niets liever meer gebruik.





Liefs X

You Might Also Like

13 reacties

  1. Wauw echt prachtig en super talentvol!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig. Ik vind het zo knap dat je tekeningen een soort van gevoel laten zien, ik weet niet moeilijk uit te leggen maar er zit op een of andere manier zo veel emotie in je tekeningen. Heel erg knap

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh danku! Het maakt me echt heel gelukkig om dat te horen ;) X

      Verwijderen
  4. Wauw, het ziet er echt heel tof uit! Je moet echt vaker je tekeningen delen, het is echt heel leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Heel erg gaaf!
    Kan er echt jaloers op worden als mensen dat kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, ik vind dit echt super mooi gedaan.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Echt heel mooi. Je hebt zeker talent.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige tekeningen!! Ik wou dat ik dit kon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw, prachtig! Ik vind echt dat je een supertalent hebt! Je moet er echt iets mee gaan doen meid! Blijf zo voortdoen! Leuk, leuk, leuk! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety