* Allemaal Mensen *

woensdag, april 06, 2016


Ik laat mijn vingers glijden over het toetsenbord. Het voelt geweldig om nog eens wat te typen voor mijn blogje. En ja, jullie weten wel hoe graag ik dat doe. ;) Ik overdrijf werkelijk niet als ik jullie vertel dat ik de hele dag bezig ben geweest voor school. Mijn scriptie moet na de vakantie klaar zijn en daar zit ik dan. Plots de laatste week van de paasvakantie: 'Hey, Helene eigenlijk zou je er een dringend aan moeten beginnen...' En ja, ik snap mezelf soms echt niet waarom ik er altijd zo laat aan begin. Ik stel het steeds maar uit en dan opeens maak ik kennis met de realiteit. En die realiteit heet: de-deadline-is-na-de-paasvakantie. Maar genoeg over school. Ik zit nu eenmaal zo in elkaar, en ik geloof dat er nog zo een oneindig veel andere mensen zijn die dit probleem ook kennen.


Tijdens dat ik dus volop bezig was aan het typen van mijn scriptie begon ik weer allerlei figuurtjes te tekenen. Ik heb precies echt iets met het tekenen van personen en karakters. Hopelijk komt het je oren nog niet uit... Ondertussen leek het me leuk om ze nog eens uit te knippen en een soort van collage te maken. Dit is er dus van geworden. Ook toen ik in de tuin liep, voelde ik hoe een zalig weer het wel niet was. Plus dat de planten al allemaal blaadjes kregen. Dan voelt het pas echt lente. Ik wilde net typen dat ik dus een aantal blaadjes van de bomen had geknipt, maar dit klinkt wel erg sadistisch... Haha, alles voor een betere collage misschien. 

Hoe is jullie vakantie al geweest? :)

Liefs Helene

You Might Also Like

14 reacties

  1. Wat een prachtige figuren maak je toch<3 Veel succes nog met je scriptie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah heel veel succes met je scriptie en ik ken het hoor, ik begin ook altijd veel te laat aan dingen voor school. Weer een hele leuke, mooie, creatieve collage!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die uitdrukkingen ook gewoon op die hoofden van je poppetjes. Zo goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes met je scriptie! En haha ik begin ook altijd veel te laat aan een opdracht, ik ben dus niet de enige haha ;) En weeral super mooie tekeningetjes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt weg van je personen en karakters. ZO MOOI. Nog heel veel succes met je deadline! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahah vreselijke hé, dat er iets zoals uitstelgedrag bestaat..
    Hopelijk is het je gelukt en kun je nu nog meer van die leuke collages maken:-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn zo tof!! Ook zo leuk dat je ze dan uitknipt enzo, heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat mega leuk!! En nog even veel succes, ook:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah, ze zijn zo mooi! Nog heel veel succes met je deadline, (last van uitstelgedrag heb ik ook ontzettend hard...) X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag al iets op Insta voorbij komen maar het is echt tof geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het probleem van de deadline is zo herkenbaar. Ik krijg niet genoeg van je karakters, ik vind ze heel mooi, ze stralen Helene uit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee, ik vind dees net onwijs tof Helene! Ze hebben echt elk apart hun trekjes, kei tof, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze hebben echt allemaal hun eigen trekjes, zo leuk om dit te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety