Drawing: Grijze huizen

vrijdag, mei 13, 2016


Het is een donkere kamer waar ik zit. Mijn ogen halfdicht geknepen probeer ik figuren te herkennen. Met mijn potlood teken ik ze na...

Op mijn blog hebben jullie al verschillende met papier gevouwen figuren tegengekomen. Ik had jullie al verteld over de stop-motion die ik aan het maken ben (die binnenkort klaar is! yay) en nu ben ik tekeningen aan het maken van die figuren. Ik denk dat ik nu helemaal in mijn grijs-potlood-fase ben... Ja het is misschien wel duidelijk te zien aan de tekeningen van de laatste maanden. *gaat meteen kijken naar de vorige tekeningen, en knikt. "ja, Helene het is waar." Als je van kleurtjes houdt: maak je geen zorgen. Dit zijn vooral fases bij mij. Er zullen snel weer gekleurde tekeningetjes verschijnen. Haha. 


Dit zijn maar een aantal tekeningen van een hele reeks. Misschien dat ik de rest nog op instagram toon. ;)

xx

You Might Also Like

12 reacties

  1. Zo ontzettend gaaf Helene! Je bent gewoon een heuse architect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Die van die papieren huizen is zo vet! (en ahh wat ben ik benieuwd naar je stop-motion!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf zeg, die schaduwen enzo zijn zo knap!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof tof! Die laatste foto is echt mooi (en diep, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, het zijn allemaal echt heel mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi allemaal, woah! En echt alles klopt ook, met je schaduwen etc. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo knap gedaan Helene! Ik ben echt benieuwd naar je stop motion! Dat lijkt me zo leuk om te maken... (maar ook ontzettend veel werk!) Ga je hem hier tonen als hij klaar is?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat moooi! Ik ben zo benieuwd naar je stopmotion!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kijk al uit naar het afgewerkte resultaat van je stopmotion. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahh mooi met die schaduwen! Oehh, ga je die stopmotion laten zien? (want ik ben benieuwd! ;)) X

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety