WORK IN PROGRESS

zaterdag, juli 08, 2017



Hellooo! Hoe gaat het daar aan de andere kant van het scherm? Op het moment dat ik dit aan het schrijven ben zit ik met mijn handen onder de klei en tussen het papier. Laten we zeggen dat ik de kast opendeed en er plots een enorme blok 'grond-achtige-toestand' zag liggen( datgene wat men dus klei noemt). De vakantie lijkt zo een moment waarop je plots alles wilt proberen. En dat is een beetje wat ik aan het doen ben. Het is één grote afwisseling tussen heel passief zijn en plots productieve buien krijgen. Ik ben dan ook aan tienduizend kleine projectjes tegelijk bezig en vandaag wilde ik jullie meenemen op mijn reis door deze projectjes.

 Het leek me ook leuk om dus af en toe wat online te zetten van het verdere proces. Want ik wil jullie al eventjes op voorhand zeggen dat dit allemaal nog onaffe schetsen zijn. Ik heb het gevoel dat ik vaak te perfectionistisch ben op het vlak van foto's en zaken die ik op mijn blog zet, wat op zich natuurlijk helemaal niet verkeerd is, maar hierdoor plaats ik minder dingen online. Dus mijn voornemen is om wat spontaner dingen hierop te plaatsen en misschien ook van de 'mindere/ mislukte' illustraties. :) Want ik wil ook graag duidelijk maken dat één illustratie soms door een hele doolhof en zoektocht van schetsen is gegaan. 


Nog een hele fijne vakantie! :) 

You Might Also Like

6 reacties

  1. Ahh wat leuk dit! Ze zien er nu al super gaaf uit! Die panters zijn zo leuk! Net als al die mensjes, ahh, wat hou ik toch van jouw tekenstijl! <3 Nu ik vakantie heb heb ik ook meer tijd om weer te gaan tekenen, yaaayy! Daarvoor is deze post alvast very inspiring :) Jij ook een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke tekeningen! Deze posts zijn echt zoo leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awh wat een mooie tekeningen, echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij talent! Ik vind gewoon alles mooi wat je maakt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel erg tof, van die van-alles-wat-schetsen vind ik vaak nog leuker dan het uiteindelijke resultaat, je ziet zo echt hoe het tot stand komt :) Heel tof! Met wat voor verf heb je die geschilderde vrouw gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety