Silkscreen Illustrations

woensdag, mei 16, 2018




Heey! :) Sinds ongeveer een week geleden heb ik voor het eerst kennis leren maken met de techniek zeefdruk. Ik denk dat ik het op dit moment één van de mooiste technieken vind (maar dit waarschijnlijk omdat het helemaal nieuw is voor mij en ik er ongelofelijk enthousiast over ben.)

Ik wil deze vakantie ook weer mijn renaissance portretjes en schilderijen verder zetten. Ik had jullie toen iets beloofd wat ik niet ben nagegaan, namelijk: een hele muur op mijn kamer volkrijgen. (misschien was ik weeral een beetje te ambitieus...) Maar ik geef het niet op haha. Dus van deze zomer zal er weer een update zijn over hoe dat verloopt.

Hopelijk genieten jullie van het goede weer en zomergevoel (hoewel, nu ik naar buiten kijk het er al een beetje grijzer uitziet... Zal snel wel terug goed worden)



Liefs x

     







You Might Also Like

3 reacties

  1. ma gij schoon kind! amai uw muur wil ik weleens zien hoor (: das mega graaf dees!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankuu :) Ik zal dan zeker een blogpost erover schrijven met fotootjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supernice gedaan die silkscreen illustraties!!

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety