* BOOK: Alan Lomax *

zaterdag, juli 07, 2018


Ik ben jullie nu al een hele tijd aan het overladen met tekeningen van onze goede Alan Lomax. Maar bij deze ga ik het vandaag ook afsluiten. Want zo een aantal weken geleden heb ik mijn jury gehad en is alles (gelukkig) ook helemaal afgeraakt. (oeff... ) Ik had toen beloofd dat ik het hier op mijn blog ging tonen en ben zo blij dat ik deze belofte kan volbrengen. 

Ondertussen ben ik bezig aan een ander klein projectje (dat van de renaissance portretten) die is uitgebreid naar schilderijen van zowat alle tijden, haha. Maar omdat dit vorig jaar niet is afgeraakt kon ik het niet zo laten liggen. Plus: natuurlijk vind ik het ook gewoon super om te doen.

Hopelijk hebben jullie al goed genoten van dit zonnige weer.

  




Helene

You Might Also Like

6 reacties

BlogSociety