Sfeer en veel boeken

zondag, maart 20, 2016


Toen ik vorige week besloot om nog eens een uitstapje naar Brussel te maken was ik echt 'overexcited'. Zo snel als ik kon maakte ik me die morgen helemaal klaar. In die prachtige, enorm grote en drukke stad bevind zich mijn favoriete winkel. Ik denk dat ik in mijn hele leven nog nooit zo een liefde heb gehad voor een winkel... Hahah (*vertel nu gewoon welke winkel je bedoelt Helene, sta niet zo uit te wijden...) De winkel heet brüsel. En nee deze keer is het niet een klerenwinkel of 'beautyshop'. Ze verkopen er de meest mooie en kleurrijke graphic novels ooit. Toen ik er voor de eerste keer binnenging was het echt precies één of ander magisch moment. (Wauw, maar ik zweer je ik overdrijf niet) 


Ik ben zeker twee uur in deze winkel gebleven. (volgens mij het langste dat ik al ooit in een winkel ben geweest) Ik kocht er een boek dat ik al langer op het oog had. Misschien dat jullie de illustrator wel kennen Cyril Pedrosa. En anders moeten jullie hem maar eens opzoeken op pinterest of google. Zijn tekeningen zijn werkelijk prachtig.


Nog een hele fijne week

xx

You Might Also Like

6 reacties

  1. Wat een mooie foto's toch weer, je bent zo'n prachtige meid! Dat boek ziet er tof uit, ik ben eigenlijk helemaal nog niet bekend met de graphic-novelwereld maar het lijkt me echt heel ontspannend om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ik even zo snel van zijn werk zag is inderdaad heel gaaf! Jij ook een fijne week Helene!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu snap ik het, van die foto op Instagram. Wow, zijn werk is echt mooi, wauw! Echt goals, ik wil ook zulke dingen kunnen maken, maar ik zit nog niet eens op het niveau van een deftig bloempje tekenen, dus dat wordt nog even oefenen, haha. Als ik oooit naar Brussel ga, ga ik een kijkje nemen. ( :

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat boek ziet er echt super leuk uit! Die tekeningen zijn werkelijk echt prachtig, ik begrijp het helemaal waarom je die winkel zo ontzettend leuk vind! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf boek! Het lijkt me echt een toffe winkel haha, en supermooie foto's trouwens ook! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk sfeertje alleen al van de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety